Familia Mégane adopta noua identitate de marca Renault, inaugurata de modelele Clio 4 si Captur, prin elemente de design specifice. Partea frontala integreaza in mod natural si armonios sigla Renault supradimensionata, amplasata pe o suprafata glossy black, ce ofera modelelor un plus de dinamism si expresivitate.
"Renault s-a schimbat si continua sa evolueze. Povestea a inceput in 2009, odata cu definirea noii viziuni de marca, ce poarta semnatura 'Drive the Change'. Una din axele principale ale acestei viziuni este noua strategie de design, al carei limbaj stilistic se articuleaza in jurul universului emotional: simplu si senzual. Acum, este randul Megane sa adopte noua identitate de design, ceea ce potenteaza capitalul de seductie a modelului", a declarat Thomas Dubruel, Director General Renault Commercial Roumanie. [...]
Categoria: Stiri educatie
Cuvinte cheie:
Adaugat in: Apr 16, 2014
Vizualizari: 341
Scopul acestui portal este de a oferi gratuit cititorilor literatura stiintifica de calitate. Materiale libere de circulatie: carti, articole, studii de specialitate sunt oferite de catre cadrele didactice din invatamantul superior si preuniveristar, cercetatorii atestati.